Помилка com.android.phone на Android – як виправити

Одна з найпоширеніших помилок на смартфонах Android — «У додатку com.android.phone сталася помилка» або «Процес com.android.phone зупинено», що виникає, як правило, при дзвінках, виклик номеронабирача, іноді — довільно.

У цій інструкції докладно про те, як виправити помилку com.android.phone на андроїд телефоні і чим вона може бути викликана.

Основні способи виправлення помилки com.android.phone

Найчастіше проблема «У програмі com.android.phone сталася помилка» буває викликана тими чи іншими проблемами системних програм, які відповідають за телефонні дзвінки та інші дії, що відбуваються через оператора зв’язку.

І в більшості випадків допомагає просте очищення кешу та даних цих додатків. Далі показано, як і для яких додатків це слід спробувати (на скріншотах показаний «чистий» інтерфейс Android, у вашому випадку, для телефонів Samsung, Xiaomi та інших він може дещо відрізнятися, проте все робиться практично тим же чином).

  1. На телефоні зайдіть до Установки — Програми та увімкніть показ системних програм, якщо така опція доступна.
  2. Знайдіть програми «Телефон» та «Меню SIM-картки».

 Установки програми Телефон на Андроїд

  1. Натисніть по кожному з них, потім виберіть розділ “Пам’ять” (іноді такого пункту може бути, тоді відразу наступний крок).
  2. Очистіть кеш та дані цих програм. 

Очищення кешу та даних програми Телефон

Після цього перевірте, чи було виправлено помилку. Якщо ні, спробуйте зробити те ж саме з додатками (деякі з них можуть бути відсутніми на вашому пристрої):

  • Налаштування двох SIM-карток
  • Телефон – сервіси
  • Управління дзвінками

Якщо нічого з цього не допомагає, переходимо до додаткових способів.

Додаткові методи вирішення проблеми

Далі ще кілька способів, які іноді можуть допомогти у виправленні помилок com.android.phone.

  • Перезавантажте телефон у безпечному режимі (див. Безпечний режим Android). Якщо проблема в ньому не проявляє себе, найімовірніше причиною помилки є якийсь нещодавно встановлений додаток (найчастіше — засоби захисту та антивіруси, програми для запису та інших дій з дзвінками, програми для керування мобільними даними).
  • Спробуйте вимкнути телефон, вийняти сім-карту, увімкнути телефон, встановити всі оновлення всіх програм з Play Маркет Wi-Fi (якщо є), встановити сім-карту.
  • У розділі «Дата та час» спробуйте вимкнути дату та час мережі, часовий пояс мережі (не забудьте встановити правильні дату та час вручну).

Ну і, нарешті, останній спосіб – зберегти всі важливі дані з телефону (фото, контакти – можна просто включити синхронізацію з Google) та скинути телефон на заводські налаштування у розділі «Налаштування» – «Відновлення та скидання».

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *