Як скасувати замовлення Glovo з мобільного телефону

Glovo – одна з найпопулярніших служб доставки додому. Присутня в більше ніж 20 країнах і більше ніж у 140 містах, Glovo дозволяє замовляти їжу, а також товари в аптеках, супермаркетах та інших магазинах. Доступна найрізноманітніша пропозиція.

Але після розміщення замовлення може відбутися багато чого. Зміна планів, усвідомлення того, ви замовили не той товар чи не в тому магазині… Коротше кажучи, це траплялося з усіма нами в якийсь момент. Це незвично. Чи не бажано. Але Glovo дозволяє скасовувати замовлення.

Як скасувати замовлення Glovo на пристрої Android

Скасувати замовлення Glovo практично так само просто, як розмістити саме замовлення. Процес оформлення замовлення прозорий та зрозумілий. Ви вибираєте магазин або заклад, вибираєте потрібні товари, переходите в кошик і підтверджуєте покупку, адресу і той факт, що ви досягли повноліття.

Після того, як ви оформили замовлення в Glovo, ви можете скасувати його доки він не буде доставлений. Залежно від етапу процесу доставки доведеться оплатити ті чи інші витрати залежно від того, чи прийнято замовлення закладом, чи призначено кур’єра, чи здійснюється перевезення товару тощо. У наступному розділі ви побачите всі можливі випадки.

Замовлення Glovo та його подальше скасування

Скасуватина замовлення досить просто.

  1. Натисніть на значок користувача Glovo у верхньому лівому кутку.
  2. Виберіть розділ «Мої замовлення». Там ви побачите активні замовлення та останні.
  3. Ви також побачите ваші замовлення, натиснувши на значок списку на головному екрані.
  4. Введіть порядок сортування замовлень.
  5. Залежно від етапу замовлення ви побачите кнопку «Скасувати Glovo». Натисніть, щоб скасувати замовлення.
  6. З метою безпеки вам потрібно буде підтвердити, що ви скасовуєте замовлення.
  7. У розділі «Мої замовлення» ви побачите замовлення з позначкою «Скасовано».

Якщо замовлення знаходиться на стадії підготовки, ви не побачите кнопку «< strong>Скасувати Glovo». Натомість ви можете зв’язатися із закладом., якщо воно вже готує замовлення, або звернутися до кур’єра, якщо він вже призначений. В обох випадках контакт здійснюється через текстовий чат, вбудований у програму. Таким чином, ви можете запитати скасування, повернути товар, якщо він не є їжею, або внести будь-які зміни в їжу або те, що ви замовили.

Що станеться, якщо ви скасуєте замовлення в Glovo? Чи повернуть гроші?

Перед підтвердженням замовлення Glovo ви повинні переконатися, що все правильно. Майте на увазі, що процес приготування, відвантаження та доставки зазвичай швидкий. Тому, якщо ви хочете скасувати замовлення, можливо, їжа або товар вже знаходяться на шляху до вас додому. Якщо це так, вам доведеться сплатити витрати, які не компенсують скасування. Давайте подивимося всі випадки.

Після того, як ви розмістили замовлення Glovo, вам доведеться почекати, поки заклад прийме замовлення і поки що ваша посилка буде призначена кур’єру або гловеру. У цей момент очікування ви можете отримати доступ до замовлення та скасувати його. Замовлення буде скасовано, і ви не понесете жодних штрафів. Тобто вам не доведеться нічого платити незважаючи на відміну.

Ви також можете скасувати замовлення після того, як його було прийнято закладом, незважаючи на призначеного кур’єра. Однак, якщо ви скасуєте замовлення після того, як кур’єр був призначений для вашого замовлення, з вас буде знято повну вартість базової послуги доставки.

Третій можливий сценарій. Кур’єр виїжджає до вас із замовленням. Якщо це так, ви більше не можете скасувати замовлення. У цій ситуації ви можете запитати кур’єра, чи можна повернути товар. І тоді вам доведеться сплатити повну вартість товару та вартість доставки, а також вартість послуги повернення. І ви відшкодуєте вартість товару тільки в тому випадку, якщо кур’єр зміг його повернути.

Мої замовлення GlovoМої замовлення Glovo

Ось скільки ви платитимете при скасуванні замовлення їжі у Glovo:

  • Ціна продуктів: при скасуванні, коли заклад готує їжу.
  • Плата за скасування: якщо вам було призначено гловер.
  • Товари + скасування, якщо виконуються обидві умови.
  • Товари + вартість доставки: якщо ви відміните замовлення, коли кур’єр прибуде до місця призначення.

Якщо замовлення не є їжею, при скасуванні:

  • Ви нічого не платите: якщо ще немає призначеного гловера.
  • Вартість доставки: якщо ви скасуєте, коли вже призначено гловер.
  • Продукти + вартість доставки + повернення: якщо ви відміните замовлення під час його транспортування.

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *