Family Link – пристрій було заблоковано, розблокувати не виходить – що робити?

Після публікації статті про батьківський контроль на Android у додатку Family Link в коментарях стали регулярно з’являтися повідомлення про те, що після використання або навіть при налаштуванні Family Link телефон дитини виявляється заблокованим з повідомленням про те, що «Пристрій був заблокований, тому що обліковий запис був видалений без дозволу батьків». У деяких випадках запитується батьківський код доступу, а в деяких (якщо я правильно зрозумів із повідомлень) немає цього.

Я спробував відтворити проблему на своїх «експериментальних» телефонах, але саме ситуації, що описується в коментарях, мені домогтися не вдалося, тому дуже прошу: якщо хтось може покроково описати що, в якому порядку і на яких телефонах (дитині, батька) робилося перед появою проблеми, зробіть, будь ласка, це у коментарях.

З більшості описів слід «видалив акаунт», «видалив додаток» і все заблокувалося, а яким способом, на якому пристрої залишається не ясним (а пробував я і так, і так і все одно «повністю» нічого не блокується, телефон у цеглу не перетворюється).

Проте даю кілька можливих варіантів дій, один з яких, можливо, виявиться корисним:

  • За посиланням https://goo.gl/aLvWG8 (відкривайте у браузері з облікового запису батька) ви можете поставити запитання у службу підтримки сімейних груп Google, у коментарях до Family Link на Play Маркет вони обіцяють допомогти, передзвонивши вам. Рекомендую в зверненні відразу вказувати обліковий запис дитини, яка була заблокована.
  • Якщо телефон дитини запитує введення батьківського коду доступу, взяти його можна, увійшовши на сайт https://families.google.com/families (у тому числі з комп’ютера) під обліковим записом батька, відкривши меню у лівому верхньому кутку (у ньому і буде пункт «Батьківський код доступу»). Не забувайте, що й керувати сімейною групою можна на цьому сайті (також, зайшовши в обліковий запис Gmail дитини з комп’ютера, можна прийняти запрошення на вступ до сімейної групи, якщо його обліковий запис було звідти видалено).
  • Якщо під час налаштування облікового запису дитини вказувався його вік (до 13 років), навіть після видалення облікового запису ви можете відновити його на сайті https://families.google.com/, використовуючи відповідний пункт меню.
  • Зверніть увагу на довідку щодо видалення облікового запису дитини: https://support.google.com/families/answer/9182020?hl=ua. З неї випливає, що в тій ситуації, коли ви налаштовували обліковий запис для дитини молодше 13 років і видалили її зі свого облікового запису, не видаливши попередньо на самому пристрої дитини, це може призвести до блокування (можливо, саме це відбувається в коментарях). Можливо, тут спрацює відновлення облікового запису, про який я писав у попередньому пункті.
  • Також при експериментах випробував скидання телефону на заводські налаштування через Recovery (потрібно вводити логін і пароль облікового запису, який використовувався до скидання, якщо не знаєте їх – великий ризик отримати остаточно заблокований телефон) – у моєму випадку (при 24-годинному блокуванні) все спрацювало без проблем, і я отримав розблокований телефон. Але це той спосіб, який можу рекомендувати, т.к. не виключаю, що у вас інша ситуація і скидання тільки посилить її.

Також, судячи з коментарів до програми Family Link, неправильна робота програми та блокування пристроїв можлива в тих випадках, коли на одному з пристроїв встановлено неправильний часовий пояс (змінюється в налаштуваннях дати та часу, зазвичай справно працює автоматичне визначення часового поясу). Не виключаю, що і батьківський код генерується на підставі дати та часу, і якщо на пристроях вони будуть різними, код може не підійти (але це лише мої припущення).

У міру появи нової інформації постараюся доповнювати текст та способи дій для розблокування телефону.

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *