Власники Android смартфонів (найчастіше Samsung, але думаю, це пов’язано з їх більшою поширеністю) можуть зіткнутися з помилкою “Проблема підключення або невірний код MMI” (Connection problem or invalid MMI code в англійській версії та “Недійсний код MMI” у старих Android) під час здійснення будь-якої дії: перевірки балансу, що залишився Інтернету, тарифу оператора зв’язку, тобто. як правило при надсиланні USSD запиту.
У цій інструкції способи виправити помилку Недійсний або невірний код MMI, один з яких, гадаю, підійде для вашого випадку і дозволить вирішити проблему. Сама помилка не прив’язана до певних моделей телефонів або операторів: така проблема підключення може виникнути під час використання зв’язку Білайн, Мегафон, МТС та інших операторів.
Примітка: всі способи, описані нижче, вам не потрібні, якщо ви просто випадково набрали щось на клавіатурі телефону і натиснули виклик, після чого з’явилася така помилка. Це буває. Також можливий варіант, що використаний USSD запит не підтримується оператором (перевірте на офіційному зв’язку оператора зв’язку, якщо не впевнені, що вводите його правильно).
Найпростіший спосіб виправити помилку “Невірний код MMI”
Якщо помилка виникла вперше, тобто ви не стикалися на цьому ж телефоні з нею раніше, найімовірніше, це випадкова проблема зі зв’язком. Найпростішим варіантом тут буде зробити наступні дії:
- Зайдіть в налаштування (вгорі, в області сповіщень)
- Увімкніть режим польоту. Зачекайте п’ять секунд.
- Вимкніть режим польоту.
Після цього спробуйте знову виконати ту дію, яка спричинила появу помилки.
Якщо після цих дій помилка «невірний код MMI» не зникла, спробуйте також повністю вимкнути телефон (утримуючи кнопку живлення та підтвердивши вимкнення), а потім знову увімкнути, а потім перевірити результат.
Виправлення у разі нестабільно працюючої мережі 3G або LTE (4G)
У деяких випадках причиною проблеми може бути поганий рівень прийому сигналу, основною ознакою може бути те, що телефон постійно змінює мережу — 3G, LTE, WCDMA, EDGE (тобто ви бачите різні індикатори над піктограмою сигналу в різний час).
У цьому випадку спробуйте в налаштуваннях мобільної мережі вибрати якийсь конкретний тип. Потрібні параметри містяться в: Установки — «Ще» у розділі «Бездротові мережі» — «Мобільні мережі» — «Тип мережі».
Якщо у вас телефон з LTE, але покриття 4G у регіоні погане, встановіть 3G (WCDMA). Якщо погано і з цим варіантом, спробуйте 2G.
Проблема із сім-картою
Ще один варіант, на жаль, теж поширений і найзатратніший за часом, який потрібний для виправлення помилки «недійсний код MMI» — проблеми з сім-картою. Якщо вона досить стара, або останнім часом виймалася-вставлялася, це може бути ваш випадок.
Що робити? Озброїтися паспортом і вирушити до найближчого офісу вашого оператора зв’язку: сім-карту змінюють безкоштовно та швидко.
До речі, в цьому контексті ще можна припустити проблему з контактами на сім-карті або на смартфоні, хоч і малоймовірно. Але спробувати просто вийняти сім-карту, протерти контакти і заново вставити в телефон теж не зашкодить, якщо все одно швидше за все доведеться йти її міняти.
Додаткові варіанти
Усі наведені нижче способи особисто не перевірені, а просто зустрінуті в обговореннях помилки недійсного коду MMI стосовно телефонів Samsung. Не знаю, наскільки вони можуть спрацювати (та й за відгуками зрозуміти складно), але наводжу тут:
- Спробуйте виконати запит, додавши кому в кінці, тобто. наприклад *100#, (кома ставиться утримуванням кнопки «зірочка»).
- (З коментарів, від Артема, за відгуками, у багатьох спрацьовує) У налаштуваннях “дзвінки” – “місце розташування” відключіть параметр “код стани за замовчуванням”. У різних версіях андроїд розташований у різних пунктах меню. Параметр додає код країни +7, +3, з цієї причини перестають працювати запити.
- На телефонах Xiaomi (можливо, і для якихось інших спрацює) спробуйте зайти в налаштування – системні програми – телефон – місце – відключити код країни.
- Якщо останнім часом ви встановлювали якісь програми, спробуйте видалити їх, можливо, вони викликають проблему. Перевірити це можна також, завантаживши телефон у безпечному режимі (якщо в ньому все працює, то, очевидно, справа в додатках, пишуть, що проблему може викликати FX Camera). Як зайти в безпечний режим на Samsung можна переглянути на YouTube.
Здається, виклав усі можливі випадки. Відзначу ще, що при появі такої помилки в роумінгу, не у вашій домашній мережі, справа може бути в тому, що телефон автоматично підключився не до того оператора зв’язку або у вашому місцезнаходженні чомусь не підтримуються якісь запити. Тут, якщо є можливість, має сенс зв’язатися зі службою підтримки вашого оператора зв’язку (можна зробити і в Інтернеті) і попросити інструкції, можливо, вибрати «правильну» мережу в налаштуваннях мобільної мережі.