Видання Forbes склало традиційний щорічний рейтинг найцінніших брендів в світі. Деякі компанії, в порівнянні з минулим роком, поліпшили свої позиції, а ось лідер вже восьмий рік поспіль залишається беззмінним.
Най-най
Отже, найдорожчим брендом знову став Apple. Forbes оцінив його вартість в $ 182,8 мільярда, і це на 8% більше минулорічної суми. І хоч сама Samsung продала більше смартфонів, ніж Apple, «яблучна» компанія отримала 87% прибутку на цьому ринку завдяки виходу iPhone X і своїй ціновій політиці.
Далі йде Google, який коштує $ 132,1 мільярда. І хоч він і в минулому році займав друге місце, за цей час його вартість зросла на 30%. На третьому місці Microsoft з «цінником» в $ 104,9 млрд (+ 21%), на четвертому – Facebook з $ 94,8 млрд і + 29% за рік.
Замикає п’ятірку лідерів Amazon, який за рік додав 31% і тепер коштує $ 70,9 млрд. Завдяки такому зростанню компанія потіснила з п’ятого місця Coca-Cola, яка зараз розташувалася рядком нижче ($ 57,3 млрд).
Хто ще
А ось Samsung далеко пішла від Apple, зайнявши лише 7 місце. Вартість бренду оцінюють в $ 47,6 млрд, але за рік компанії вдалося додати 25% і піднятися відразу на три сходинки рейтингу. А пару років тому Samsung була на 11 місці.
Також до першої десятки увійшли Disney ($ 47,5 млрд), Toyota ($ 44,7 млрд) і AT & T ($ 41,9 млрд).
Так як Forbes додає в рейтинг тільки бренди, які присутні на ринку США, то в нього не потрапили китайські Alibaba і Tencent.