Одна з найчастіших проблем власників Android — телефон пише «Не зареєстрований в мережі» під час спроби виклику. Судячи з відгуків, ситуація частіше виникає на смартфонах Samsung, але з урахуванням причин проблеми, актуально для пристроїв будь-яких марок.
У цій інструкції детально про те, чому з’являється повідомлення «Не зареєстровано в мережі» та як виправити проблему на вашому телефоні.
Режим польоту або перезавантаження пристрою для швидкого вирішення проблеми «Не зареєстровано в мережі»
Що означає «Не зареєстровано у мережі»? Це повідомлення говорить про те, що Ваша SIM-картка не була зареєстрована в мережі оператора зв’язку з якоїсь причини: це можуть бути проблеми з SIM-карткою, Вашим договором з оператором зв’язку, збій на пристрої, неправильні параметри зв’язку. Проблема не з боку абонента.
Перш ніж почати, відзначу, що цей та інші способи підійдуть лише в тому випадку, якщо ви перебуваєте в зоні впевненого прийому свого оператора стільникового зв’язку, в іншому випадку збої реєстрації SIM-карти в мережі може бути викликано поганим зв’язком.
Якщо проблема не спостерігалася до недавнього часу, телефоном ви постійно користуєтеся і знаходитесь в межах дії базових станцій оператора зв’язку, один із швидких способів вирішити проблему складається з наступних кроків:
- Потягніть за верхню межу (область сповіщень) внизу, щоб відкрити кнопки швидких дій. Натисніть на кнопку «Режим польоту», «Авіа-режим» (може називатися по-різному на різних моделях пристроїв).
- Зачекайте, поки ввімкнеться режим польоту, і, через деяке час вимкніть режим польоту, десятка секунд має бути достатньо.
- Якщо це не допомогло, натисніть та утримуйте кнопку живлення на вашому смартфоні, а потім натисніть кнопку перезавантаження телефону. Після перезавантаження перевірте, чи працюють дзвінки.
На особистому досвіді було помічено, що іноді проблема виникає не лише через випадкові збої зв’язку та пристрою, а й, наприклад, після перельоту в інший регіон: з якоїсь причини реєстрація SIM-карти в новому регіоні відбувалася не відразу. p>
Зміна режиму стільникової мережі
Іноді проблема з реєстрацією в мережі виникає через примусово виставлений режим мережі, який не підтримується в поточному місцезнаходження (у тому числі через профілактичні роботи на базовій станції). Ви можете перевірити роботу телефону під час вибору інших режимів мережі:
- Зайдіть до Установки — З’єднання — Мобільні мережі. Шлях може відрізнятися, наприклад: Установки — Мережа та Інтернет — Мобільна мережа.
- Розкрийте пункт «Режим мережі».
- Виберіть варіант, який відрізняється від поточного: наприклад, 3G/2G замість LTE/3G/2G, 3G замість 4G або навпаки. За наявності автоматичних режимів краще вибрати їх.
Через короткий час телефон переключиться в інший режим і не виключено, що помилка з реєстрацією пропаде.
Вилучення та повторне встановлення SIM-картки
Якщо попередній варіант не допоміг, спробуйте наступний спосіб:
- Увімкніть режим польоту на вашому смартфоні (можна також вимкнути його).
- Вийміть SIM-картку, переконайтеся, що контакти чисті, акуратно встановіть її знову.
- Вимкніть режим польоту або увімкніть телефон.
Після виконання цих дій перевірте, чи вдається здійснити дзвінки і чи повідомляється «Не зареєстровано в мережі» під час дзвінка.
Примітка: якщо ваш телефон підтримує роботу кількох SIM-карток, при цьому один із роз’ємів не використовується, спробуйте встановити SIM-картку саме в роз’єм, що не використовується, це може допомогти, якщо проблема виникла через проблеми з контактами всередині телефону.
Вибір оператора зв’язку в настройках мобільних мереж
Цей спосіб рідко спрацьовує, але на всяк Випадок варто перевірити і його:
- Зайдіть до Налаштування — Підключення (Мережа та Інтернет) — Мобільні мережі.
- Знайдіть пункт для вибору оператора мережі.
- Спробуйте натиснути «Вибирати автоматично» та подивитися, чи це призведе до якихось змін.
- За відсутності результату, натисніть по пункту вибору мережі вручну, дочекайтеся появи списку доступних операторів зв’язку і виберіть оператора для реєстрації в мережі.
Проблеми з SIM-картою
Повідомлення «Не зареєстровано в мережі» може бути викликано проблемами зі SIM-картою, що використовується:
- Забруднення контактів.
- Знос контактів після багаторазового вилучення та встановлення.
- Неточне прилягання до контактів через ручне обрізання під інший формат.
- Є повідомлення, що дуже старі SIM-картки можуть відмовлятися працювати і без явних неполадок: причина може критися в застарілому устаткуванні та стандартах захисту (SIM-картка — по суті смарт-картка для аутентифікації та специфікації зберігання криптографічних даних на ній можуть змінюватися з часом ).
Рішення: звернутися до оператора зв’язку для заміни SIM-картки на нову — якщо вона оформлена на вас, то проблем з цим виникнути не повинно.
Інші можливі причини
Якщо попередні методи не допомогли, можливо, наступна інформація виявиться корисною:
- За відсутності використання SIM-карти протягом тривалого часу вона може бути відключена оператором зв’язку, договір анульований, і, відповідно, реєстрація в мережі не відбуватиметься. При цьому деякі телефони показують додаткову інформацію в повідомленнях, наприклад, на Samsung Galaxy ви побачите «SIM-карта не активована».
- Якщо проблема виникає з будь-якими SIM-картками на вашому телефоні, проблему потрібно шукати в самому пристрої: можливо, це окислені або пошкоджені контакти SIM-картки.
І останній, малоймовірний і випадок, що рідко зустрічається: якимось чином хтось перевипустив вашу SIM-карту без вашого відома: у цьому випадку ваша SIM-карта перестане працювати, а ви будете отримувати повідомлення «Не зареєстрований в мережі» при спробі виклику.