Не зареєстровано в мережі на Android – чому і що робити?

Не зареєстровано в мережі при викликі на Android

Одна з найчастіших проблем власників Android — телефон пише «Не зареєстрований в мережі» під час спроби виклику. Судячи з відгуків, ситуація частіше виникає на смартфонах Samsung, але з урахуванням причин проблеми, актуально для пристроїв будь-яких марок.

У цій інструкції детально про те, чому з’являється повідомлення «Не зареєстровано в мережі» та як виправити проблему на вашому телефоні.

Режим польоту або перезавантаження пристрою для швидкого вирішення проблеми «Не зареєстровано в мережі»

Що означає «Не зареєстровано у мережі»? Це повідомлення говорить про те, що Ваша SIM-картка не була зареєстрована в мережі оператора зв’язку з якоїсь причини: це можуть бути проблеми з SIM-карткою, Вашим договором з оператором зв’язку, збій на пристрої, неправильні параметри зв’язку. Проблема не з боку абонента.

Перш ніж почати, відзначу, що цей та інші способи підійдуть лише в тому випадку, якщо ви перебуваєте в зоні впевненого прийому свого оператора стільникового зв’язку, в іншому випадку збої реєстрації SIM-карти в мережі може бути викликано поганим зв’язком.

Якщо проблема не спостерігалася до недавнього часу, телефоном ви постійно користуєтеся і знаходитесь в межах дії базових станцій оператора зв’язку, один із швидких способів вирішити проблему складається з наступних кроків:

  1. Потягніть за верхню межу (область сповіщень) внизу, щоб відкрити кнопки швидких дій. Натисніть на кнопку «Режим польоту», «Авіа-режим» (може називатися по-різному на різних моделях пристроїв).
  1. Зачекайте, поки ввімкнеться режим польоту, і, через деяке час вимкніть режим польоту, десятка секунд має бути достатньо.
  2. Якщо це не допомогло, натисніть та утримуйте кнопку живлення на вашому смартфоні, а потім натисніть кнопку перезавантаження телефону. Після перезавантаження перевірте, чи працюють дзвінки.

На особистому досвіді було помічено, що іноді проблема виникає не лише через випадкові збої зв’язку та пристрою, а й, наприклад, після перельоту в інший регіон: з якоїсь причини реєстрація SIM-карти в новому регіоні відбувалася не відразу. p>

Зміна режиму стільникової мережі

Іноді проблема з реєстрацією в мережі виникає через примусово виставлений режим мережі, який не підтримується в поточному місцезнаходження (у тому числі через профілактичні роботи на базовій станції). Ви можете перевірити роботу телефону під час вибору інших режимів мережі:

  1. Зайдіть до Установки — З’єднання — Мобільні мережі. Шлях може відрізнятися, наприклад: Установки — Мережа та Інтернет — Мобільна мережа.
  1. Розкрийте пункт «Режим мережі».
  2. Виберіть варіант, який відрізняється від поточного: наприклад, 3G/2G замість LTE/3G/2G, 3G замість 4G або навпаки. За наявності автоматичних режимів краще вибрати їх.

Через короткий час телефон переключиться в інший режим і не виключено, що помилка з реєстрацією пропаде.

Вилучення та повторне встановлення SIM-картки

Якщо попередній варіант не допоміг, спробуйте наступний спосіб:

  1. Увімкніть режим польоту на вашому смартфоні (можна також вимкнути його).
  2. Вийміть SIM-картку, переконайтеся, що контакти чисті, акуратно встановіть її знову.
  3. Вимкніть режим польоту або увімкніть телефон.

Після виконання цих дій перевірте, чи вдається здійснити дзвінки і чи повідомляється «Не зареєстровано в мережі» під час дзвінка.

Примітка: якщо ваш телефон підтримує роботу кількох SIM-карток, при цьому один із роз’ємів не використовується, спробуйте встановити SIM-картку саме в роз’єм, що не використовується, це може допомогти, якщо проблема виникла через проблеми з контактами всередині телефону.

Вибір оператора зв’язку в настройках мобільних мереж

Цей спосіб рідко спрацьовує, але на всяк Випадок варто перевірити і його:

  1. Зайдіть до Налаштування — Підключення (Мережа та Інтернет) — Мобільні мережі.
  2. Знайдіть пункт для вибору оператора мережі.
  3. Спробуйте натиснути «Вибирати автоматично» та подивитися, чи це призведе до якихось змін.
  4. За відсутності результату, натисніть по пункту вибору мережі вручну, дочекайтеся появи списку доступних операторів зв’язку і виберіть оператора для реєстрації в мережі.

Проблеми з SIM-картою

Повідомлення «Не зареєстровано в мережі» може бути викликано проблемами зі SIM-картою, що використовується:

  1. Забруднення контактів.
  2. Знос контактів після багаторазового вилучення та встановлення.
  3. Неточне прилягання до контактів через ручне обрізання під інший формат.
  4. Є повідомлення, що дуже старі SIM-картки можуть відмовлятися працювати і без явних неполадок: причина може критися в застарілому устаткуванні та стандартах захисту (SIM-картка — по суті смарт-картка для аутентифікації та специфікації зберігання криптографічних даних на ній можуть змінюватися з часом ).

Рішення: звернутися до оператора зв’язку для заміни SIM-картки на нову — якщо вона оформлена на вас, то проблем з цим виникнути не повинно.

Інші можливі причини

Якщо попередні методи не допомогли, можливо, наступна інформація виявиться корисною:

  • За відсутності використання SIM-карти протягом тривалого часу вона може бути відключена оператором зв’язку, договір анульований, і, відповідно, реєстрація в мережі не відбуватиметься. При цьому деякі телефони показують додаткову інформацію в повідомленнях, наприклад, на Samsung Galaxy ви побачите «SIM-карта не активована».
  • Якщо проблема виникає з будь-якими SIM-картками на вашому телефоні, проблему потрібно шукати в самому пристрої: можливо, це окислені або пошкоджені контакти SIM-картки.

І останній, малоймовірний і випадок, що рідко зустрічається: якимось чином хтось перевипустив вашу SIM-карту без вашого відома: у цьому випадку ваша SIM-карта перестане працювати, а ви будете отримувати повідомлення «Не зареєстрований в мережі» при спробі виклику.

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *