Не завантажуються програми з Play Маркет на Android

Часта проблема, з якою стикаються власники Android телефонів і планшетів – помилки завантаження програм із Play Маркет, коли програми з тієї чи іншої причини не скачуються. При цьому сама проблема може мати різний вигляд: нескінченне очікування завантаження, різні коди помилок при отриманні даних із сервера, білий екран у додатку Play Маркет, деякі з цих помилок вже розглядалися на цьому сайті окремо.

У цій інструкції докладно про те, що робити, якщо не завантажуються програми з Play Маркет на Android телефон або планшет, щоб виправити ситуацію. У інструкції, що додається відео, продемонстровані і додаткові методи вирішення проблеми із завантаженням додатків. Примітка: якщо у вас не встановлюються програми apk, завантажені зі сторонніх джерел, зайдіть у Налаштування — Безпека та увімкніть пункт «Невідомі джерела».

Як виправити проблеми зі скачуванням додатків Play Маркет — перші кроки

Для початку про найперші , простих та основних кроків, які слід зробити при виникненні проблем із завантаженням програм на Android.

  1. Перевірте, чи працює інтернет в принципі (наприклад, відкривши будь-яку сторінку в браузері, бажано з протоколом https, оскільки помилки під час встановлення захищених з’єднань ведуть і до проблем із завантаженням додатків). За наявності помилок з відкриттям сторінок, вирішувати слід саме цю проблему.
  2. Перевірте, чи виникає проблема і при завантаженні 3G/LTE і Wi-FI: якщо при одному з типів з’єднання все проходить успішно, можливо, проблема в налаштуваннях роутера чи з боку провайдера. Також, теоретично, програми можуть не завантажуватись у громадських мережах Wi-Fi.
  3. Зайдіть до Установки — Дата і час (або Установки — Система — Дата і час) і переконайтеся, що дата, час і часовий пояс виставлені вірно, в ідеалі, виставити «Дата та час мережі» та «Часовий пояс мережі», однак, якщо при цих опціях час виявляється неправильним, відключіть ці пункти та встановіть дату та час вручну.
  1. Спробуйте просте перезавантаження вашого пристрою Android , інколи це вирішує проблему: натисніть і утримуйте кнопку включення, доки не з’явиться меню і виберіть пункт «Перезапуск» (за його відсутності — Вимкнути живлення, а потім знову увімкнути).
  2. Якщо просте перезавантаження не допомогло, перезавантажте ваш телефон у безпечному режимі: для цього натисніть та утримуйте кнопку вимкнення, а коли з’явиться меню з кнопкою «Вимкнути», натисніть і утримуйте її. Ви отримаєте пропозицію перезавантаження Android у безпечному режимі. Якщо в безпечному режимі програми почали завантажуватися, то, очевидно, причиною проблеми є сторонні програми на телефоні, серед частих кандидатів: антивіруси, утиліти для очищення пам’яті, сервіси VPN та проксі. Спробуйте вимкнути або видалити такі програми та вже у звичайному режимі перевірити роботу Play Маркет (для переходу в звичайний режим просто перезавантажте пристрій).
  1. Зайдіть до Установки — Програми (або Установки — Програми та сповіщення — Показати всі програми), а потім у меню праворуч вгорі натисніть «Скинути налаштування програм». Підтвердьте скидання, а потім знову перевірте, чи завантажуються програми. Ваші дані залишаться на місці, скинуться лише дозволи та обмеження програм.
  1. Якщо у вас заповнена внутрішня пам’ять Android, спробуйте видалити непотрібні ігри або додатки, які займають багато місця.

Ще один дуже простий метод, який у багатьох спрацьовує при цій проблемі:

  1. Закрийте програму Play Маркет. У браузері вашого Android смартфона або планшета зайдіть на сайт https://play.google.com/store (при цьому у браузері потрібно бути авторизованим у сервісах Google з тим самим обліковим записом, що використовується на телефоні). У меню на сайті виберіть «Додатки».
  2. Виберіть будь-яку програму та натисніть кнопку «Встановити» (якщо ви не були авторизовані, спочатку відбудеться авторизація). Виберіть пристрій, куди потрібно встановити програму. Вас повідомлять, що програма незабаром буде встановлена.
  3. Зачекайте, поки програма не встановиться. Якщо воно встановилося, знову запустіть Play Маркет і можливо з цього моменту він буде працювати як раніше.

Це те, що стосується найпростіших методів виправити проблему, далі про іноді складніші в реалізації дії.

Видалення оновлень Google Play Маркет

Спробуйте видалити оновлення програми Google Play Маркет, для чого використовуйте вказані кроки:

  1. Виберіть Установки — Програми або Установки — Програми та оповіщення — Показати всі програми.
  2. Натисніть Google Play Маркет у списку.
  3. Натисніть «Вимкнути» та підтвердіть вимкнення програми.
  4. На запит встановлення початкової версії програми натисніть «Ок» для видалення оновлень.
  1. Після цього знову увімкніть програму Play Маркет і повторіть спробу завантаження програм.

Перевірка активності необхідних роботи Play Маркет додатків

Зайдіть до Установки — Програми (або Установки — Програми та сповіщення — Показати всі програми), увімкніть відображення всіх програм, включаючи системні (це можна зробити в меню за кнопкою з трьома точками праворуч вгорі) і переконайтеся, що програми «Сервіси Google Play», «Диспетчер завантаження» та «Облікові записи Google» (ця програма може не бути в Android 10 і 9) включені.

Якщо хтось із них у списку вимкнених, натисніть за такою програмою та увімкніть його, натиснувши відповідну кнопку.

Скидання кешу та даних системних додатків, необхідних для завантаження

Зайдіть до налаштувань — Програми та для всіх програм, згаданих у попередньому способі (Облікові записи Google, Сервіси Google Play, Менеджер завантаження та Завантаження), а також для програми Google Play Маркет очистіть кеш і дані (для деяких програм буде доступно лише очищення кешу). У різних оболонках та версіях Android це робиться трохи по-різному, але на чистій системі потрібно натиснути «Сховище» або «Пам’ять» в інформації про програму, а потім використовувати відповідні кнопки для очищення.

Іноді ці кнопки винесені на сторінку інформації про програму і входити до «Пам’яті» не потрібно. Після очищення кешу та даних знову перевірте, чи завантажуються програми з магазину.

Скидання облікового запису Google

Спробуйте виконати скидання облікового запису Google. Важливо , щоб ви точно знали пароль вашого облікового запису, а при необхідності двофакторної автентифікації мали можливість підтвердити вхід (оскільки при використанні цього методу потенційно можуть виникнути проблеми):

  1. Зайдіть до Установки — Акаунти на телефоні Android.
  2. Виберіть обліковий запис Google і натисніть «Видалити».
  1. Після видалення облікового запису знову додайте його.

Також іноді при спробі завантажити програму в Play Маркет можна зіткнутися з повідомленням про те, що необхідно увійти до облікового запису Google навіть за умови, що необхідний обліковий запис вже доданий у Налаштування — Акаунти (якщо ні — додайте і це вирішить проблему). У цьому випадку часто допомагає описаний вище спосіб, використовуючи завантаження з сайту Google Play через браузер.

Поширені помилки Play Маркет із додатковими способами виправити проблеми

Є деякі найбільш типові помилки, що виникають при скачуванні додатків на Android, за якими на цьому сайті є окремі інструкції. Якщо у вас виникла одна з цих помилок, можливо, рішення знайдеться в них:

  • Помилка DF-DFERH-01 при отриманні даних із сервера
  • Нескінченне очікування завантаження в Play Маркет на Android
  • Помилка RH-01 при отриманні даних із сервера в Play Маркет
  • Помилка 495 у Play Маркет
  • Помилка при синтаксичному аналізі пакета на Android
  • Помилка 924 при завантаженні додатків у Play Маркет
  • Недостатньо місця в пам’яті пристрою Android

Додатково, зазначу, що трапляється, що проблема не на вашому пристрої, а з боку самого Google Play (вірна ознака – програми не завантажуються не тільки у вас, але й інших телефонах по інших мережах). У такій ситуації зазвичай достатньо дочекатися їхнього вирішення з боку Google.

Ще один варіант – стара версія Android, для якої Google припинив підтримку Play Маркет або використання не сертифікованих пристроїв (часто китайських телефонів) і емуляторів Android . У цій ситуації можна завантажувати програми іншими методами, тут допоможе інструкція Як завантажити APK додатків Android.

Сподіваюся, один із варіантів виправити проблему виявиться корисним у вашому випадку. Якщо ж ні — спробуйте докладно описати, як саме вона проявляється, чи повідомляється про якісь помилки та інші деталі у коментарях, можливо, мені вдасться допомогти.

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *