Одна з найпоширеніших помилок на Android – помилка з кодом 924 при скачуванні та оновленні додатків у Play Маркет. Текст помилки «Не вдалося оновити програму. Повторіть спробу. Якщо проблема не зникне, спробуйте її усунути самостійно. (Код помилки: 924)» або аналогічний, але «Не вдалося завантажити програму». При цьому трапляється, що помилка з’являється багаторазово — для всіх програм, що оновлюються.
У цій інструкції докладно про те, чим може бути викликана помилка із зазначеним кодом і про способи її виправити, тобто спробуємо усунути її самостійно, як нам і пропонується.
Причини помилки 924 та способи її виправлення
Серед причин помилки 924 при завантаженні та оновленні додатків — проблеми зі сховищем (іноді виникає відразу після маніпуляцій з перенесення додатків на SD карту) та підключенням до мобільної мережі або Wi-Fi, проблеми з наявними файлами додатків та Google Play та деякі інші (також будуть розглянуті).
Способи виправити помилку, перелічені далі, представлені в порядку від більш простих і щонайменше стосуються вашого Android телефону або планшета, до більш складних і пов’язаних з видаленням оновлень і даних.
Примітка: перш ніж продовжувати, переконайтеся, що інтернет на вашому пристрої працює (наприклад, зайшовши на якийсь сайт у браузері), оскільки одна з можливих причин – трафік, що раптово закінчився, або розірване підключення. Також іноді допомагає просте закриття Play Маркет (відкрийте список запущених програм і змахніть Play Маркет) та його повторний запуск.
Перезавантаження Android пристрою
Спробуйте перезавантажити ваш Android телефон або планшет, часто це дієвий спосіб при помилці. Натисніть і утримуйте кнопку живлення, при появі меню (або просто кнопки) з текстом “Вимкнути” або “Вимкнути живлення”, вимкніть пристрій, а потім знову увімкніть його.
Очищення кешу та даних Play Маркет
Другий спосіб виправити «Код помилки: 924» — очистити кеш та дані програми Google Play Market, який може допомогти, якщо просте перезавантаження не спрацювало.
- Зайдіть до Установки — Програми і виберіть список «Усі програми» (на деяких телефонах це робиться вибором відповідної вкладки, на деяких — за допомогою списку, що випадає).
- Знайдіть у списку програму Play Маркет і натисніть по ньому.
- Натисніть «Сховище», а потім натисніть «Стерти дані» та «Очистити кеш».
Після того, як кеш був очищений, перевірте, чи було виправлено помилку.
Видалення оновлень програми Play Маркет
У випадку, коли простий кеш і дані Play Маркет не допомогли, спосіб можна доповнити видаленням оновлень цієї програми.
Виконайте перші два кроки з попереднього розділу, а потім натисніть на кнопці меню в правому верхньому кутку інформації про програму та виберіть «Видалити оновлення». Також, якщо ви натиснете «Вимкнути», то при відключенні програми вам буде запропоновано видалити оновлення та повернути вихідну версію (після цього програму можна знову увімкнути).
Видалення та повторне додавання облікових записів Google
Метод з видаленням облікового запису Google спрацьовує не часто, але варто спробувати:
- Зайдіть до Установки — Акаунти.
- Натисніть на обліковий запис Google.
- Натисніть на кнопці додаткових дій вгорі праворуч і виберіть «Видалити обліковий запис».
- Після видалення знову додайте обліковий запис в налаштуваннях акаунтів Android.
додаткова інформація
Якщо так цього розділу інструкції жодний із способів не допоміг вирішити проблему, то, можливо, корисною виявиться така інформація:
- Перевірте, чи залишається помилка залежно від типу підключення — Wi-Fi та мобільної мережі.
- Якщо ви останнім часом встановлювали антивіруси або щось подібне, спробуйте їх видалити.
- За деякими даними, увімкнений режим Stamina на телефонах Sony якимось чином може викликати появу помилки 924.
На цьому все. Якщо ж ви можете поділитися додатковими варіантами виправлення помилок «Не вдалося завантажити програму» та «Не вдалося оновити програму» у Play Маркет, буду радий побачити їх у коментарях.