Як зв'язатися з продавцем на Amazon зі свого мобільного телефону

У цьому посібнику ми покажемо всі способи зв’язку з продавцем Amazon з вашого мобільного телефону. Щоб ви могли вирішити будь-які сумніви щодо товару чи послуги, що пропонується в цьому інтернет-магазині. Це також допоможе вам дізнатися про статус претензії або будь-які інциденти, пов’язані з вашим замовленням. Читайте далі!

Як зв’язатися з продавцем Amazon з Android

Є кілька способів зв’язку з продавцем на Amazon. Перший — відкрити чат для надсилання запиту з кожної сторінки товару. Це чудовий спосіб розвіяти сумніви щодо товарів, які ви хочете купити.

З іншого боку, ви також можете зв’язатися з продавцем Amazon прямо в розділі своїх замовлень. Це дозволить вам швидко знайти сторінку одного із замовлених вами товарів та поставити продавцеві питання, щоб він міг на нього відповісти. Йдеться про процедуру, аналогічну до попередньої, але більш конкретної, оскільки вона заснована на вашій історії покупок.

Нарешті, ви завжди можете зв’язатися з Amazon як з спільним продавцем всіх товарів, хоча насправді вони зазвичай продаються сторонніми продавцями. Це більш загальний спосіб отримати допомогу та скористатися гарантією, яку онлайн-платформа поширюється на більшу частину свого каталогу.

Давайте подивимося нижче, які кроки необхідно виконати для кожного з цих варіантів. Ми використовували для цього офіційну програму Amazon для Android, хоча це можна зробити і на сайті.

Як зв’язатися з продавцем Amazon на сторінці товару

Почнемо з першого способу отримати допомогу на Amazon і зв’язатися з продавцем: на сторінці товару.

Зв'яжіться з продавцем зі сторінки товару на Amazon для AndroidЗв’яжіться з продавцем зі сторінки товару на Amazon для Android

Це робиться таким чином:

  1. Перебуваючи у файлі товару, перейдіть до запису «Продається ким». Вона з’являється трохи нижче кнопок покупки.
  2. Натисніть назву продавця, яка знаходиться відразу за двокрапкою.
  3. На наступному екрані ви зможете побачити всю контактну інформацію продавця. Майте на увазі, що загальнодоступна адреса електронної пошти продавця зазвичай вказана в нижній частині, тому ви можете використовувати цей спосіб, щоб зв’язатися з ним.
  4. Якщо ви віддаєте перевагу офіційному каналу, натисніть кнопку «Задати питання».
  5. Далі ви отримаєте доступ до чат-боту, де вам потрібно буде вибрати деякі параметри. Спочатку натисніть на опцію “Товари для продажу”.
  6. Потім “Щось ще”, а потім “Інше”.
  7. З’явиться текстове поле, в якому ви можете залишити своє повідомлення.

Як зв’язатися з продавцем Amazon у розділі ваших замовлень

Ви також можете зв’язатися із продавцем у розділі замовлень Amazon. Насправді це аналогічно до попереднього процесу, тільки в цьому випадку вам буде простіше відновити картку одного з куплених вами товарів.

Ось як це робиться:

  1. У програмі натисніть три горизонтальні лінії, які ви побачите в правому нижньому кутку екрана.
  2. Натисніть на опцію “Мої замовлення”.
  3. У списку замовлень оберіть товар, за яким у вас є питання.
  4. Натисніть назву товару вгорі.
  5. Прокрутіть до розділу «Продається ким» трохи нижче кнопок покупки.
  6. Натисніть «Задати питання» або напишіть електронний лист до маркетингової компанії.
  7. Якщо ви оберете перший варіант, натисніть Товар на продаж > Щось ще > Інше , щоб активувати чат.
  8. Надішліть повідомлення продавцеві товару зі своїм питанням.

Як зв’язатися з продавцем через службу підтримки Amazon

Хоча Amazon – це торговий майданчик, де кожен продавець пропонує ряд конкретних товарів, компанія виступає як спільний продавець усіх товарів. Незалежно від того, чи був товар доставлений Amazon або стороннім продавцем, ви можете зв’язатися з їхньою службою підтримки, щоб вирішити питання.

Ви можете зробити це таким чином:

  1. Натисніть три горизонтальні лінії, розташовані в нижньому правому куті.
  2. Прокрутіть сторінку вниз і натисніть кнопку «Обслуговування клієнтів».
  3. Виберіть продукт, з яким у вас виникли проблеми.
  4. Потім виберіть варіант. Наприклад, ви можете натиснути «Повернення або заміна».
  5. Слідуйте інструкціям на екрані, доки не побачите опцію «Мені потрібна додаткова допомога».
  6. Почніть розмову в чаті або попросіть Amazon зателефонувати вам , щоб поговорити з агентом.

Якщо проблема не пов’язана з конкретним товаром, натисніть кнопку з трьома горизонтальними лініями та оберіть «Служба підтримки клієнтів > Отримати допомогу з чогось ще (наприкінці списку) > Інші та англійська > Мені потрібна додаткова допомога».

Пам’ятайте, що в обох випадках ви розмовлятимете не з продавцем товару, а зі службою підтримки Amazon. За досвідом можемо сказати, що їхні агенти зазвичай готові допомогти вам і вирішити проблему, навіть якщо вони не брали безпосередньої участі у продажу.

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *