Зачекайте чи Очікування завантаження в Google Play Маркет – як виправити?

При завантаженні нової програми в Play Маркет на Android смартфоні або планшеті ви можете зіткнутися з ситуацією, коли нескінченно відображається «Почекайте» або «Очікування скачування», при цьому завантаження програми не відбувається.

У цій інструкції докладно про те, чому може виникнути проблема з очікуванням завантаження в Google Play, як її виправити, завантажити та встановити потрібну програму.

Фонове автоматичне оновлення додатків

Одна з найчастіших причин повідомлень «Почекайте» та «Очікування скачування» — вже запущений процес інсталяції або оновлення інших програм у Google Play, який може розпочатися і автоматично, а необхідний для завершення час може бути тривалим.

У цьому випадку ви можете або дочекатися, коли дійде черга до вашої програми, або використовувати наступні кроки:

  1. На головному екрані Play Маркет натисніть на піктограму профілю та виберіть пункт «Керування програмами та пристроєм».
  1. Натисніть кнопку «Оновлення програм».
  1. Якщо ви бачите, що йде процес оновлення програм, мабуть, проблема з «Почекайте» викликана саме цим. Щоб зупинити оновлення, можна натиснути кнопку «Скасувати всі».
  2. Після скасування поточних оновлень або їх завершення, завантаження потрібної вам програми має виконатися без будь-яких проблем.

Дозвіл скачування по мобільній мережі та Wi-Fi

Та ж проблема може виникнути, якщо у вас відключено дозвіл завантаження програм по мобільній мережі, а зараз ви підключені саме до неї — в цьому випадку «Зачекайте» буде показуватися або доти, доки ви не підключитеся до Wi-Fi, або до виконання наступних кроків:

  1. У Google Play натисніть по значку профілю, а потім виберіть «Налаштування».
  2. Розкрийте «Налаштування підключення» і натисніть «Завантажити програми».
  1. Виберіть «Будь-яка мережа» та натисніть «Готово».

Перевірте, чи це вирішило проблему.

Використання іншої мережі або повторне підключення

Один із способів, що часто спрацьовують, виправити проблему з нескінченним очікуванням завантаження — підключити телефон до іншої мережі: якщо зараз він підключений до Wi-Fi, спробувати використовувати мобільну мережу та навпаки.

Якщо ви не можете змінити мережу, можна спробувати інший варіант: відключитись від мобільної мережі або Wi-FI (або тимчасово включити режим польоту, «Авіа-режим»), а потім знову підключитися до неї — іноді це спрацьовує і програма починає завантажуватися. /p>

Очищення кешу Play Маркет та Сервіси Google Play

Якщо попередні прості варіанти не допомогли, можна спробувати очистити кеш та дані додатків Play Маркет та «Сервіси Google Play», для цього:

  1. Відкрийте «Параметри», а потім – «Програми». Пункт може називатися по-різному, залежно від конкретного телефону, наприклад «Програми та сповіщення».
  2. Відкрийте список усіх програм, а в ньому знайдіть «Play Маркет», натисніть по ньому.
  1. Відкрийте параметри пам’яті або сховища та кешу для цієї програми, використовуйте кнопки «Очистити кеш» та «Очистити дані».
  2. Повторіть кроки 2-3 для програми «Сервіси Google Play».

Після виконання вказаних кроків, знову запустіть Google Play і спробуйте повторити завантаження програми.

Установка з play.google.com у браузері

Один із способів, який може спрацювати — запустити встановлення потрібної програми не в програмі Play Маркет, а з сайту play.google.com, відкритого в браузері, у тому числі на комп’ютері (при цьому ви повинні використовувати той же обліковий запис Google).

Досить знайти потрібну програму, натиснути «Встановити» і при необхідності вказати цільовий пристрій зі списку доданих до облікового запису. В результаті на самому пристрої має автоматично запуститися встановлення вибраної програми.

Видалення оновлень Play Маркет

Спробуйте видалити поновлення програми Google Play Маркет:

  1. Зайдіть до Установки — Програми, знайдіть у списку Play Маркет і натисніть по ньому.
  2. Відкрийте меню (зазвичай — три точки праворуч вгорі).
  3. Виберіть «Видалити оновлення».

Після видалення оновлень перевірте, чи вдається встановити потрібну програму тепер.

Видалення та повторне введення облікового запису Google

Ще одна можливість, до якої слід поставитися з обережністю – видалення облікового запису Google в налаштуваннях телефону, а потім повторне додавання цього ж облікового запису в налаштуваннях облікового запису, або відразу в Play Маркет. Чому слід бути обережним:

  • Якщо ви не пам’ятаєте пароль від облікового запису Google, додати обліковий запис знову не вдасться.

Якщо ви вирішили виконати ці дії (під свою відповідальність) , шлях буде наступним:

  1. Зайдіть у Налаштування — Акаунти (шлях може відрізнятися, наприклад, на Samsung — Облікові записи та архівація).
  2. Відкрийте список облікових записів, натисніть на обліковому записі Google, а потім натисніть кнопку «Видалити».
  1. Після видалення облікового запису знову додайте його в цьому розділі налаштувань, або зайшовши до програми Play Маркет, де з’явиться запит про додавання облікового запису.

Додаткові варіанти

Деякі додаткові способи та нюанси, які в окремих випадках можуть виявитися корисними:

  • Якщо у вас використовуються будь-які VPN-сервіси, спробуйте їх вимкнути.
  • У випадку, якщо на телефоні неправильно встановлено дату, час і часовий пояс, це може призвести до проблем із завантаженням з Play Маркет.
  • Деякі власники смартфонів Samsung повідомляють, що проблема виникає при увімкненому Bluetooth — можна вимкнути та перевірити, чи це вплинуло.
  • Якщо у вас давно не оновлювалася програма Play Маркет, можна спробувати її оновити: якщо це не можна зробити засобами самого телефону, можна завантажити APK останньої версії зі сторонніх сайтів.
  • У ситуації, коли програма потрібна обов’язково, при цьому вирішити проблему з Play Маркет не вдається, можна завантажити APK програми зі сторонніх джерел.
  • Переконайтеся, що в пам’яті пристрою (у внутрішній, а не на карті пам’яті) достатньо місця для програми, що скачується, краще — сильно з запасом.

Вам також може сподобатися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *